27.04.2018
Pohodlné, praktické, príjemné, vkusné, elegantné, sexy. Takéto a mnohé ďalšie prívlastky je možné použiť pre polokošele. Dajú sa nosiť každý deň, v každom ročnom období a na akúkoľvek príležitosť, od bežného nosenia, cez šport, až po letné eventy a ďalšie menej formálne spoločenské akcie. A ten výber: takmer 70 polokošieľ vo viac ako 400 farebných kombináciách!
Módnemu evergreenu a hitu menom polokošele sa nevenujeme prvý a ani posledný krát. Nakoniec boli aj témou jedného z dielov seriálu o komoditách reklamných a darčekových predmetov, pod názvom Polokošele - prvá dáma 3DR módy. V ňom uvedené historické zaujímavosti ešte doplníme, ale predtým si povedzme, v čom spočíva tajomstvo krásy polokošele a záujmu o ňu:
1.spája tie najlepšie vlastnosti dvoch druhov odevu: golier a zapínanie zdobia jednoduchú účelnosť tričiek a v rôznych variantoch obohacujú ich jednoduchú eleganciu
2.je to na nosenie pohodlný materiál: od bavlny všetkých druhov a spracovania, cez zmesové tkaniny, až po funkčné mikrovlákno pre náročné športové aktivity
3.množstvo strihov, vzorov a farebných prevedení na výber pre všetky cieľové skupiny ľudí. No a keď je do polokošele navyše tá správna postava ....
V súvislosti s vývojom polokošieľ sme uviedli, že majiteľ americkej odevnej firmy Brooks Brothers sa pri nákupe tovaru v Anglicku inšpiroval gombíkmi na golieri košieľ nosených pri hre pólo. Ten pán sa volal Edward Brooks a po návrate do USA predstavil v roku 1886 dodnes známy a obľúbený štýl košieľ button-down.
Spomenuli sme aj význam ďalšej osobnosti svetovej módy pre vývoj polokošieľ - René Lacoste - ale zabudli sme na tretieho hrdinu menom Ralph Lauren. Ten polokošeľu od tenisu, ragby i golfu priviedol v značkovej podobe späť k pólu.
Nakoniec, čo by to boli za polokošele bez značkových variant! Je jasné, že modely Payper, Stedman, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf Outdoor si zaslúžia i adekvátnu aplikáciu vášho loga a ďalších motívov. Všetky odevy sú potlačiteľné sieťotlačou a s výnimkou Čierneho vlka (s ohľadom na použité materiály) sú dostupné aj výšivke. A čo tak polokošele vyrobené na mieru? Niet pochýb o ich atraktivite, ktorej výsledkom je posilnenie lojality u obdarovaných obchodných partnerov.
Vieme, že reklamný textil je dlhodobo a neotrasiteľne na prvom mieste na trhu reklamných a darčekových predmetov a v rámci TOP5 tvorí dokonca polovicu predajov. Polokošele tvoria jej nezanedbateľnú časť.Nejhledanější dotazy
Kategória