01.06.2020
Na svete sa ročne vyrobí cca 100 miliónov bicyklov. Je to fenomén a napríklad v krajine im zasľúbenej - Holandsku – ho vlastní sedem ľudí z ôsmich vo veku nad 15 rokov. U nás to je možno menej, ale aj tak je cyklistika jedným z najobľúbenejších športov. Bol to bicykel, ktorý nám ako individuálny dopravný prostriedok umožnil vyhnúť sa hromadnej doprave v čase pandémie. Stal sa skrátka ešte väčším symbolom osobnej slobody ako kedykoľvek predtým. Darovať tak svojim cieľovým skupinám niečo z cyklistického príslušenstva práve teraz, bude trefa do stredu terča menom Lojalita tým skôr, že sezóna letných športov štartuje.
Pred dvomi rokmi sme sa krátko dotkli histórie bicyklov, ale je nespočetné množstvo ďalších zaujímavostí. Tu je malý kaleidoskop:
Z uvedeného vyplýva, že bicykel sa stáva aj symbolom spoločenského statusu. Používatelia svojich miláčikov prezentujú na verejnosti a nielen ich. Záleží tiež na tom, čo majú cyklisti na sebe a v tomto smere im máte čo ponúknuť. Odevné značky Payper, Stedman, Slazenger alebo Elevate vyrábajú vedľa odevov pre nosenie v meste široký sortiment reklamného textilu z funkčných materiálov pre šport a pozadu nezostáva ani značka výrobkov pre outdoor, šport, turistiku a relax - Schwarzwolf Outdoor. Skvele vyzerajúci cyklist(k)a priťahuje pozornosť nielen na seba, ale aj na Vaše logo a hlavne - cíti sa dobre. A o pocit ide tiež! V dva roky starej štatistike sme sa zaoberali tým, ako obdarovaní vnímajú obdržané predmety. Za elektronikou na prvom mieste, uviedli odevy pre vonkajšie nosenie na druhom a tričká na treťom mieste. A zaujímavosť: u vetroviek (vedľa búnd a mikín) je podľa výskumu 97% šanca, že príjemcovia si na nich zapamätajú logo a ďalšie motívy.
A verme, že na tých takmer sto percent necháme na bicykli za sebou azda aj ten vírus!
Nejhledanější dotazy
Kategória